Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Hmm..

Av T - 25 februari 2011 19:47

Jag har verkligen haft ordentlig bloggtorka den senaste tiden och det har varit fullt upp i mitt liv den senaste vecka med jobb, utb och familj.


Jag har även haft en period där jag känt mig väldigt nere och deppad. Det har blommat upp en hel del funderingar kring personer som är väldigt nära släkt till mig, men det kan vi ta i ett annat inlägg.


För örvrig så är allt bra (förutom ryggont som jag funderar över). Jag försöker hålla mig till min kaloriplan men visst är det svårt vissa gånger men det positiva är att det stod minus på vågen i måndags, inga stora siffror men 0,5 kg minus tycker jag är godkänt - sakta men säkert är det ju det heter. Hoppas på ett minus även på måndag.


/T




 
 
Camilla

Camilla

26 februari 2011 15:23

Hejsan!
Kul att du kikade in! =)
Jo, jag kör hemmaträning..jag brukar göra lite allt möjligt faktiskt.
Bl.a lite Aerobics, zumba inspirerat, eller jogga i högt tempo på samma ställe sedan använder jag mig av Pilatesboll och "gummiband".
Kan tipsa dig om att googla t.ex Pilates övningar och dylikt på Youtube.. där finns det 10 minuters program för olika kroppsdelar där man kan få mkt inspiration! =) Google är också ett bra verktyg för att få inspiration till bra övningar! =)
Jag gör så många olika så det är svårt att skriva ner för hand.. men det är så jag har gjort iaf, och sedan sätter jag på musik som gör mig taggad och sedan kommer det lite automatiskt =)
Lycka till och hoppas att det gav nån hjälp =)
Och vilken bra blogg du har förresten! =)

http://frokencarlsson.bloggplatsen.se

T

26 februari 2011 16:52

Tack för tipset så ska ja googla och youtuba lite :)
Va kul att du gillar min blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 22 januari 2013 22:44

Jag blir alldeles förvånad över hur vissa människor beter sig kring sina djur. Det skrivs på Facebook att man har fredagsmys med hunden, "chips och läsk till mig och godisben till," ja vad nu djuret heter eller "frukost med katten, kaffe till mig och...

Av T - 20 januari 2013 09:39

Idag är det redan söndagen den 20de januari! Tiden den bara rinner iväg. Dagarna rullar på från morgon till kväll men vad gör jag egentligen? Om jag sätter mig ner och reflekterar över dessa dagar som gått sedan jag bloggade sist så har jag egentlige...

Av T - 17 januari 2013 21:42

Jag vet inte vad som håller på att hända med mig men jag vet att det inte är bra iallafall. Klumpen i magen är där igen  och tankarna bara mal och mal och mal i huvudet på mig. Jag kan inte stänga av, det går bara inte! Det är lättare mitt på dagen...

Av T - 17 januari 2013 11:00

Jag har i flera år kämpat med att gå ner i vikt och ibland har jag halvlyckats men jag har aldrig gått ner mer än 10 kg och när jag väl gått ner så händer något och jag går upp allt och lite till igen. Det är en evig kamp med mitt inre och jag skul...

Av T - 16 januari 2013 21:41

Det känns som att något äter upp mig innefrån. Jag har en klump i magen och ett tryck över bröstet samtidigt så mal det förflutna i huvudet på mig om och om igen. Jag blir jagad och kan inte stanna då fångas jag, klumpen i magen bara växer! Varför kä...

Ovido - Quiz & Flashcards