Alla inlägg den 7 februari 2011

Av T - 7 februari 2011 22:16

Som 8-åring bodde jag och min mamma i en förort till en större stad. Eftersom mina föräldrar aldrig bott ihop så har min mamma fått kämpa en del och det har funnits andra släktingar som funnits där. Detta är väl egetligen inget jag har särskilt starka minnen av och överlag så var mitt liv som 8-årig tjej bra men...


Det var just i denna ålder där något ofattbart och hemskt hände. Jag minns speciellt en gång och ska jag vara ärlig så vet jag inte om detta inträffat fler gånger utan att jag minns det och det skrämmer mig.


Jag var hemma hos en lekkamrat som jag brukade leka med ganska ofta, vi gick i skolan ihop och bodde inte alls långtifrån varandra. Jag minns att hennes pappa ofta var med när vi lekte, även hennes bror. Denna specifika gång (den  jag minns) skulle vi leka kurragömma, jag minns än idag exakt var jag gömde mig. Saken är den att det var någon som skulle gömma sig på samma ställe som mig - min lekkamrats pappa....


Jag känner att detta är väldigt jobbigt att skriva ner i ord men samtidigt så tror jag att det behöver "rensas" men jag behöver en paus så inlägget kommer att fortsätta...


/T

Ovido - Quiz & Flashcards