Alla inlägg den 10 februari 2011

Av T - 10 februari 2011 20:33

Jag tror att jag egentligen har undvikit att logga in på bloggen och fortsätta mitt förra inlägg. Känslan som uppstod när jag började gräva i detta var inte den bästa.

Jag har känt mig ganska hänging och deppig samtidigt som jag har hållt en annan fasad utåt eftersom jag har jobb och familj som behöver ha mig närvarande.


Klumpen i magen finns där och rädslan av att det kan finnas mer grejer som jag förträngt är fruktansvärd, för hur får man egentligen reda på det om man inte minns? Vill man ha reda på det? Ja det kanske jag vill för att kunna släppa det och gå vidare en gång för alla, men som sagt kommer det någonsin att bli så?


Jag har bestämt mig för att mitt förra inlägg får stanna där det slutade sist en period - jag fixar det inte riktigt känner jag. Jag trodde att jag var redo och mogen att dela med mig av detta och jag kommer nog vara glad att jag delat med mig av det jag gjort men just nu måste detta smältas.


Ska för övrigt försöka ta tag i mitt bloggande, men jag vill gärna att min blogg ska handla om saker som jag känner för att skriva och inte om vad som helst bara för skrivadets skull. Hoppas att ni som följer min blogg kommer fortsätta att göra det även om inläggen kan bli glesare ibland.


/T   

Ovido - Quiz & Flashcards