Alla inlägg den 8 februari 2011

Av T - 8 februari 2011 09:49

När jag satt där på mitt gömställe så märkte jag att han kom och satte sig bakom mig. Hur reagerar man? Just den biten är lite suddig men jag minns att jag kände hans armar runt min midja och plötsligt kände jag en form av "juck" rörelse.


Vad tänkte jag? Varför skrek jag inte eller varför sprang jag inte därifrån? Jag måste väl ha begripit att såhär ska det inte vara? Var jag för rädd? Det är sånna frågor som cirkulerar i skallen på mig och jag kommer nog aldrig få några svar.


Plötsligt känner jag en hand innanför min tröja på min mage och redan på den tiden var jag ganska rund vilket hade resulterat i att brösten kanske var en aningen fylligare pga av överflödigt fett än på ett annat barn i min ålder. Jag minns än idag hur denna hand letar sig upp mot mitt bröst.


Det är så att det vänder sig i magen på mig och jag vill helst springa och spy när jag tänker på denna fruktansvärda händelse.


Jag minns att jag hoppades att vi skulle bli hittade så det skulle ta slut, men just i den tanken så kände jag ett finger bak innanför mina trosor. Jag känner det än idag hur fingret rör sig upp och ner mellan mina skinkor.


Håret reser sig på armarna och jag skakar när jag minns tillbaka på denna hemska situation.

Återkommer....


/T

Ovido - Quiz & Flashcards