Alla inlägg den 7 mars 2011

Av T - 7 mars 2011 15:03

Ibland så känner jag att jag inte har så mycket jag vill förmedla och då kan det stå tomt några dagar, men hellre att det är lite tomt en stund än att jag skriver om sådant jag egentligen inte vill skriva om.


Ibland har jag ett helt blogginlägg framför mig i mitt huvud, jag vet prcis vad jag ska skriva om och hur jag ska formulera texten, problemet är då att jag inte har någon dator tillgänglig eller så är jag upptagen i mitt jobb och vips så är min bloggidé borta och det är tomt igen.


Detta är precis vad som hänt denna helgen. Jag har jobbat dygn och har därför inte haft tid att blogga men jag hade ett ämne som kändes så bra att skriva om men tyvärr som bortblåst.


Kan det här betyda att det kanske blir tomt ett tag igen?


/T

Ovido - Quiz & Flashcards