Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Hämden..

Av T - 12 januari 2011 10:11

En dag ringde telefonen och en person sa att det fanns en kompis till h*n som var intresserad och ville träffa mig. Han hade gjort slut med sin flickvän och var nyfiken på vem jag var.


Jag bestämde mig att jag skulle träffa denna kille och han följde med mig hem. Han sa att dom gjort slut han och hans flickvän, och jag min dumma idiot fattade inte bättre. Vi hamnade i säng men efter ett tag försökte han få mig till saker som jag inte ville och det hela blev mest en plåga och jag mådde riktigt dåligt efteråt och kan även idag ibland drömma om den hemska upplevelsen.


Någon dag senare ringde telefonen och det var en okänd mansröst som frågade hur mycket jag kostade? Jag la bara på luren och bröt ihop och funderade över vad jag ställt till med. Samma nummer ringde några gånger till under en period men jag svarade aldrig.


Inte nog med allt som hänt så visade sig att han och hans flickvän inte alls hade gjort slut. Det fick jag reda på genom ett samtal mitt i natten. Flickvänen ville träffa mig och prata och jag gick med på det för att jag ville förklara min syn på det hela.


Ryktet spred sig om att vi skulle träffas så det samlades folk för att se vårt "samtal". Det såkallade samtalet blev inte så mycket till samtal. Jag försökte förklara vad han sagt men det slutade med att hon slog till mig, en knytnäve rätt på näsan och sen började hon spotta på mig så då sa jag att jag tänker inte stå här och bli spottad på så vände jag på klacken och gick.


Senare fick jag veta att detta var uppgjort av flickvännen till den killen jag strulade med några månader tidigare. Jag tror inte att själva biten "att försöka få mig att göra saker jag inte ville" var inräknat från hennes sida, men hon ville att jag skulle vara med denna tjejens pojkvän kanske för att hon vågade slå mer och för att mitt rykte skulle bli sämre.


När detta inträffade bestämde jag att jag var tvungen att göra något med mitt liv, även om jag anser att inte den här situationen var mitt fel för jag trodde ju på det han sa, nu fick det vara slut. Men hur skulle jag kunna ändra på det samtidigt som jag bodde kvar i det som redan var så infekterat?


/T

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 22 januari 2013 22:44

Jag blir alldeles förvånad över hur vissa människor beter sig kring sina djur. Det skrivs på Facebook att man har fredagsmys med hunden, "chips och läsk till mig och godisben till," ja vad nu djuret heter eller "frukost med katten, kaffe till mig och...

Av T - 20 januari 2013 09:39

Idag är det redan söndagen den 20de januari! Tiden den bara rinner iväg. Dagarna rullar på från morgon till kväll men vad gör jag egentligen? Om jag sätter mig ner och reflekterar över dessa dagar som gått sedan jag bloggade sist så har jag egentlige...

Av T - 17 januari 2013 21:42

Jag vet inte vad som håller på att hända med mig men jag vet att det inte är bra iallafall. Klumpen i magen är där igen  och tankarna bara mal och mal och mal i huvudet på mig. Jag kan inte stänga av, det går bara inte! Det är lättare mitt på dagen...

Av T - 17 januari 2013 11:00

Jag har i flera år kämpat med att gå ner i vikt och ibland har jag halvlyckats men jag har aldrig gått ner mer än 10 kg och när jag väl gått ner så händer något och jag går upp allt och lite till igen. Det är en evig kamp med mitt inre och jag skul...

Av T - 16 januari 2013 21:41

Det känns som att något äter upp mig innefrån. Jag har en klump i magen och ett tryck över bröstet samtidigt så mal det förflutna i huvudet på mig om och om igen. Jag blir jagad och kan inte stanna då fångas jag, klumpen i magen bara växer! Varför kä...

Ovido - Quiz & Flashcards