Direktlänk till inlägg 16 december 2010

Terrordådet..

Av T - 16 december 2010 07:00

Har nu Sverige blivit ett land där vi ska gå och vara oroliga på våra gator?

Nyheterna är på och det sägs att det planeras nya attacker i Europa och USA under jul- och nyår - att Stockholm bara var början.


Vi som är ute på gatorna kommer att ha svårt att skydda oss mot detta eftersom vi har ingen koll på vad mannen/kvinnan på andra sidan gatan har innanför jackan.


Hela situationen gör mig ganska upprörd gällande mannen i lördags, här har han bott och Sverige har säkert tagit emot honom med öppna armar och vad får vi? Är detta tacken för att vi släppte in honom i vårt land?


Läste en artikel på hd.se igår.

http://hd.se/helsingborg/2010/12/14/muslimer-ordnar-demonstration-mot/

Där han berättar hur han i sitt hemland sett bilar sprängas, människor lemlästas, är det så vi kommer att ha det i vårat Sverige om några år?


/T

 
 
Tricksi

Tricksi

16 december 2010 11:37

Okej, han gjorde fel, men det lät lite som om du menar på att vi gör fel i att ta emot invandrare eller flyktingar hit? Tänk på att världen är till för alla, kanske inte sånna som han, men säg inte så om ALLA flyktingar/invandrare. Endel säger att invandrare m.m ska vara tacksamma, men har man varit med om något trauma, och inte valt att bo i det landet man tvingas till för att inte dö, då kanske det är svårt att vara tacksam.

Aja, skit samma. Hoppas du inte tror att jag klankar ner på dig, för det var inte tanken.

Ha det gött :)

http://tricksi.bloggplatsen.se

T

16 december 2010 19:10

Så som jag skrev så är jag upprörd gällande mannen i lördags.

Du har rätt och tycka och tänka hur du vill utan att jag tycker att du klankar ner på mig.

Ha de bra du med! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av T - 22 januari 2013 22:44

Jag blir alldeles förvånad över hur vissa människor beter sig kring sina djur. Det skrivs på Facebook att man har fredagsmys med hunden, "chips och läsk till mig och godisben till," ja vad nu djuret heter eller "frukost med katten, kaffe till mig och...

Av T - 20 januari 2013 09:39

Idag är det redan söndagen den 20de januari! Tiden den bara rinner iväg. Dagarna rullar på från morgon till kväll men vad gör jag egentligen? Om jag sätter mig ner och reflekterar över dessa dagar som gått sedan jag bloggade sist så har jag egentlige...

Av T - 17 januari 2013 21:42

Jag vet inte vad som håller på att hända med mig men jag vet att det inte är bra iallafall. Klumpen i magen är där igen  och tankarna bara mal och mal och mal i huvudet på mig. Jag kan inte stänga av, det går bara inte! Det är lättare mitt på dagen...

Av T - 17 januari 2013 11:00

Jag har i flera år kämpat med att gå ner i vikt och ibland har jag halvlyckats men jag har aldrig gått ner mer än 10 kg och när jag väl gått ner så händer något och jag går upp allt och lite till igen. Det är en evig kamp med mitt inre och jag skul...

Av T - 16 januari 2013 21:41

Det känns som att något äter upp mig innefrån. Jag har en klump i magen och ett tryck över bröstet samtidigt så mal det förflutna i huvudet på mig om och om igen. Jag blir jagad och kan inte stanna då fångas jag, klumpen i magen bara växer! Varför kä...

Ovido - Quiz & Flashcards