Alla inlägg den 21 december 2010

Av T - 21 december 2010 22:56

Nu är det snart jul och det är en del att pyssla med såhär dagarna innan, så bloggen kommer att komma lite på efterkälken och det kommer kanske inte att vara lika tätt med inlägg.


Har idag julbakat lite julgodis bla samtidigt som jag poppade julmusik i köket, det var bara glöggen som fattades.   


Tänk vad annorlunda det egentligen är nu när jag själv har barn och ska ordna julen hemma hos oss, med mat, bak, presentinslagning oxh tomtesamtal. Det är riktigt mysigt faktiskt samtidigt som jag förstår att dom som har stora familjer som kommer  hem till jul kanske känner sig en aning stressade.


Nej nu ska jag se om det är något på tv jag kan se en stund innan jag kryper ner i sängen!


/T   

Av T - 21 december 2010 10:07

Jag har i god tid handlat klart julklapparna för att jag inte ska vara ute och stressa i sista sekunden. Det är bara mathandling kvar och julgodisbaket.

Jag är nu ledig fram till julafton så jag ska egentligen ha all tid i världen men ändå kan jag inte låta bli att ha en liten stressad tanke i hjärnan.

Egentligen vet jag inte varför eftersom jag ska ha planerat hur dessa tre dagar innan julafton ska se ut.

Ta ett djupt andetag och slappna av.



/T

Ovido - Quiz & Flashcards