Alla inlägg den 30 januari 2012

Av T - 30 januari 2012 18:41

Plötsligt så fick jag ett sug att syssla med scrapbooking. För en tid sen så sysselsatte jag mig med sådant för att ha ett intresse. Jag blev inget "proffs" och jag har bara gjort en fotobok men just i den perioden när jag hade sug för det så köpte jag hem en stor svart bok som jag hade fullt med ideér till, men suget försvann och boken har blivit liggandes i skåpet. Nu när jag stod och lagade mat fick jag plötsligt massa ideér kring den svarta tomma boken som ligger där. Kanske ska ta tag i det igen nu när suget finns.


För övrigt har dagen varit kanske tung, kroppsmässigt och huvudmässigt då jag började dagen med att försova mig. Huvudet blev nog inte riktigt att hänga med resten av dagen heller sen har det smärtat otroligt i bäckenet idag och framförallt ljumsken. Något hände idag när jag skulle flytta mig från en ställning till en annan, det högg till, låste sig och smärtade så att det blixtrade framför ögonen - då trodde jag för en sekund att jag skulle tuppa av. Det var en ganska obehaglig upplevelse.


Hoppas på att morgondagen blir bättre och att jag får ännu fler ideér till min svarta bok! 


/T

Presentation


Har mest skaffat denna blogg för att ventilera mina tankar och funderingar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards