Alla inlägg den 25 januari 2012

Av T - 25 januari 2012 10:14

Precis som rubriken säger så rullar tiden på. Jag har inte bloggat sedan september 2011 och plötsligt häromkvällen fick jag ett sug på att ta tag i bloggandet igen. Problemet är väl det som det alltid är att jag i en period tycker att jag har otroligt mycket att blogga om för att det sedan ska rinna ut i sanden. Skrivinsperationen tar liksom slut.


Det jag senaste bloggade om var min graviditet och läkarbesöket. Nu sitter jag här och har cirka 6 veckor kvar till beräknad förlossning. Jag har gått upp ca 3 kg i vikt under hela graviditeten och blodtrycket har legat otroligt fint hela vägen dock har jag haft foglossning sen vecka 14 och nu börjar jag bli trött och slut i kroppen. Det gör otroligt ont i mitt bäcken och jag sover dåligt då jag vaknar så fort jag rör mig pga smärta i bäckenben, ljumskar och höfter, men jag håller ut. Det som är jobbigast är samvetet och skuldkänslorna gentemot min 3-åring som jag just nu inte har tillräckligt med kraft och energi att göra det jag vill med. Detta kommer jag skriva mer om i ett inlägg för sig då detta är något som får mitt mammahjärta att gråta.


Jag hoppas att skrivarinsperationen kommer att hålla i sig ett tag den här gången då jag kan tycka att det är ganska avkopplande att blogga.


/T

Presentation


Har mest skaffat denna blogg för att ventilera mina tankar och funderingar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards