Alla inlägg den 12 september 2009

Av T - 12 september 2009 21:51

Tiden bara rinner iväg och det känns som att jag inte hinner med allt jag skulle vilja.

Det finns inget som är så underbart som att mysa med familjen men det kan man inte göra hela dagarna eftersom det finns andra saker som måste göras. Tyvärr..


Ibland skulle det vara skönt att ha en som kommer hem till en och lagar mat, diskar, tvättar, städar osv så att man själv bara kan få göra det roliga. Fast egentligen om jag tänker efter så skulle det inte vara nån höjdare att ha nån i mitt hem som jag inte riktigt känner och som flyttar runt på mina saker. Nej jag får nog bestämma mig för att det är bättre att göra allt det där själv, för då vet jag var sakerna finns och jag behöver inte ha någon som är ivägen.


Dagen har som sagt bara rullat på som bara den idag. Fort har det gått, precis som att just denna dagen färdades i en nerförbacke hela dagen.


Promenad, äta, städning, vilat, myst, lekt, matlagning, ännu fler promenader... Ja som sagt så har denna dagen blivit fylld. Underbart men alldeles för kort!


/T

Av T - 12 september 2009 09:23

Kan ni tänka er jag har träningsvärk efter den lilla träningen jag gjorde igår. Det måste betyda att jag är fruktansvärt otränad för jag strechade faktiskt också efter mitt lilla pass.

Men om jag har träningsvärk betyder det då att det har gett lite resultat?

Medtanke på träningsvärken så blir det bara promenad idag så får jag köra mitt vardagsrumspass imorgon.

Nej nu måste jag äta lite frukost!


/T

Ovido - Quiz & Flashcards