Alla inlägg den 11 september 2009

Av T - 11 september 2009 22:37

Jag som kände att jag inte hade lust och blogga längre har tillochmed suttit och ändrat lite på min blogg, utseendemässigt. Det är inge speciellt och jag tänker inte lägga ner nån särskild energi på att fixa den bättre heller utan jag tyckte mest att det var lite kul att sitta och "leka" lite med olika färger och utseende.


Fredags kvällen har varit mysig. Det blev en promenad efter den goda middagen och sedan har det varit fredagsmys framför tv:n, dock stoppade jag i mig lite onyttigheter så vi får se vad vågen säger på måndag. Spännande.


Imorgon står det inget särskilt på schemat mer än promenad och sen tror jag nog att jag tar mig en till träning framför tv:n och med nerdragna persienner.


Nä nu känner jag att jag måste dricka en massa vatten jag är så otroligt törstig.


/T

Av T - 11 september 2009 15:56

Just nu känner jag mig super duktig och det är för att jag tog tag och började träna hemma i vardagsrummet imorse. Jag känner mig som ett fån när jag hoppar runt här framför tv:n men jag drar ner alla persiener så ingen kan kika in på mig. Det måste ju se för roligt ut utifrån. Skrattande


För övrigt så är jag lite upprörd när det gäller arbetet men jag tänker inte gå in mer på det utan jag lämnar det vid att jag är något irriterad.


Nu är det fredags eftermiddag och jag har bakpotatis i ugnen och det är j så j*vla gott. Till den bilr det en helt underbar räkröra och sallad. Mums!


Efter middagen tänker jag ta mig en promenad i det fina vädret och då rör jag ju på fläsket!


/T

Ovido - Quiz & Flashcards