Alla inlägg den 12 januari 2013

Av T - 12 januari 2013 09:31

Jag känner återigen ett sug av att skriva, vilket jag gjort flera ggr förut i omgångar. Samma problem uppstår varje gång då jag skriver en period och sen rinner det ut i sanden då jag tycker att jag inte har något att skriva om.

Ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag har något direkt att skiva om just nu heller men jag känner ändå någon form av sug- "skrivsug"   


Jag ska nog ta och läsa igenom hela min blogg från början och se vad jag har delat med mig av och inte samtidigt kanske jag får någon sorts insperation eller rent av fortsätter på något inlägg jag upptäcker att jag inte är klar med.


Vi får se vad det här hammnar och fungerar det inte denna gången kanske jag rentav ska lägga ner bloggandet helt!?


 /T

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards