Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av T - 31 augusti 2009 08:52

Imorse klev jag upp och det var dags för vägning innan frukost och vet ni vad vågen stod på? Jo -1,2 kg det känns roligt när man ser att det ger resultat, det gör att man får sig en liten skjuts påvägen och gärna vill fortsätta.


Då är det ny vecka och nya maträtter. Till frukost blev det äpple- och päron frukost som den heter. Det är vaniljyoghurt med äpple, päron och musli, till det äter jag en grovmacka med lite makrill på och dricker 2 dl apelsinjuice plus kaffe eller the. Jag tyckte att det var lite mycket med ett helt päron och ett helt äpple så jag tog ett helt päron och ett halvt äpple men jag kände att jag blev alldeles för mätt på det med så imorgon blir det nog bara halvt äpple och halvt päron.


Denna vecka börjar med helt underbart väder. Alldeles blå himmel, ska strax göra mig klar för en promenad så vi får se om det är så skönt ute som det ser ut att vara.


/T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har mest skaffat denna blogg för att ventilera mina tankar och funderingar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards