Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av T - 28 augusti 2009 20:47

Jag känner mig nöjd med dagen som varit även om vi inte gjort så mycket.

Dagen har flytit på som den ska med frukost, promenad, lunch, middag och mer promenad.


Jo ni läste rätt mer promenad. Vi har varit ute och promenerat drygt en timme efter middagen och vi hann precis undan regnet.

Jag har fortfarande ont på min lilltå men det är bara att bita ihop om man ska röra på fläsket.


Morgondagen hoppas jag att den blir fin så man kan promenera då med. Jag tycker att jag har blivit duktig när det gäller mina promenader men jag tänker inte gå i regnet.


Nä nu är det dags att mysa framför tv:n.


/T

Av T - 28 augusti 2009 10:58

Idag efter frukost blev det en lång promenad på ca 60 minuter. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna gå så långt pga min blåsa på lilltån men då har jag foppatofflorna att tacka. Det är väl inte de bästa promenadskorna direkt men det var dom enda skorna jag kunde ha idag som inte gjorde så ont mot tån. Det var skönt att komma ut ganska tidigt men det var kvavt idag också så svetten bara rann, men nån nytta har jag gjort iaf.


/T

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har mest skaffat denna blogg för att ventilera mina tankar och funderingar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards