Alla inlägg den 10 februari 2012

Av T - 10 februari 2012 20:10

Jag har absolut ingenting emot homosexuella, men inte f*n "höjer" jag dom till några bättre människor heller. Dessa människor är väl som alla andra människor på denna jord eller? Måste man anordna gay galor och parader och grejer? Jag har inte riktigt förstått den biten. En människa är en människa gay eller inte men att göra en sådan stor sak av det. Detta är något jag retar mig lite på. Utse årets homo/bi eller årets hetro vad är egentligen meningen med det? Jag tycker att sådant går till överdrift och där tycker jag verkligen då att man "särbehandlar" människor (eller hur man ska uttrycka det) för deras läggning.


Är det någon annan som har en annan åsikt dela gärna den med mig så att jag får en förståelse för denna "hysterin" kring detta.


/T

Presentation


Har mest skaffat denna blogg för att ventilera mina tankar och funderingar.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag följer

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards