Alla inlägg den 22 januari 2013

Av T - 22 januari 2013 22:44

Jag blir alldeles förvånad över hur vissa människor beter sig kring sina djur. Det skrivs på Facebook att man har fredagsmys med hunden, "chips och läsk till mig och godisben till," ja vad nu djuret heter eller "frukost med katten, kaffe till mig och kattmjölk till...." Helt seriöst varför gör man så? Kan någon förklara det för mig? Jag har själv haft katter men jag tror aldrig att jag höll på sådär!
Det är jävligt irriterande att stå och prata med någon som hela tiden är mer fokuserad på om hunden " vinkade" eller inte. Hunden vinkar för fan inte, den försöker ta sig framåt när du drar den bakåt med kopplet, då framtassarna lyfter lite från marken.
Ni kanske tycker jag är knepig men den som tycker det kanske vill förklara för mig vad jag inte förstår?

Detta kanske inte blev världens vettigaste inlägg men jag kan reta upp mig på saker ibland som jag inte riktigt begriper mig på.

Dags att sova!
/T

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards